Black Friday er i gang - spar 20% på alle varer*. Bliver automatisk fratrukket i indkøbskurven (på mobil i betalingsvinduet).:  (*undtagen varer markeret med "Kampagnepris").

Handelsbetingelser

Betingelser og regler for handel med Billig-arbejdstøj.dk

Handelsbetingelser for BILLIG-ARBEJDSTØJ.DK v/DK Multi-wear ApS Almindelige vilkår og regler

PRISER

Alle de oplyste priser er inklusiv dansk moms (25%). Vi tager forbehold for fejl i de angivne priser, ligesom vi forbeholder os retten til at ændre priserne uden forudgående varsel.

FORSENDELSE, LEVERING, AFTALEINDGÅELSE & AFHENTNING

Levering sker med PostNord eller GLS. Aftaleindgåelse foretages på dansk. Betales af køber og koster fra DKK 49,- (uden omdeling) eller fra DKK 59,- (med omdeling), Ved køb for mere end DKK 950,- sendes varerne fragtfri (kun i DK og med GLS til pakkeshop eller erhverv). Normalt kommer varerne afsted efter 1 - 2 hverdage. Hvis varerne ikke er på lager hos os, kan der gå længere tid (står på hjemmesiden på produktsiden). Er varen forsinket vil du få besked via e-mail eller telefon. Fragt til Grønland og Færøerne koster fra 299,- Der beregnes ikke moms af varer til Grønland og Færøerne. 

Du kan vælge afhentning af varerne. Du modtager en mail så snart varerne er klar til afhentning. Vores afhenterrum på Ølstrupvej 2A, 6971 Spjald er åben fra kl. 8.00 - 18.00 fra mandag - fredag. Hvis du ønsker at returnere noget kan du aflevere dette i vores afhenterrum. 

BETALING

Du kan betale med følgende kort: Dankort, Visa/Dankort, MasterCard og Visa Electron. Så snart vi har modtaget din bestilling via internettet, sender vi en e-mail med ordrebekræftelse til dig. Denne e-mail vil indeholde den samlede betalingssum, samt et ordrenummer. Faktura vil blive sendt på mail. Den gælder som din kvittering og garantibevis. For virksomhed med CVR.nr. er det muligt at få oprettet login. Derefter kan der vælges at betale med faktura mod et fakturagebyr på DKK 39,-. Hurtigst muligt efter ordren er modtaget, vil du modtage en ordrebekræftelse på din mail. Betaling via EAN-nummer læs hvordan her. Det er ikke muligt at se faktura efterfølgende via vores website. Hvis du ønsker at få tilsendt et nyt eksemplar af faktura pr. e-mail, så send en e-mail til info@billig-arbejdstoj.dk med ordrenr. påført.

AFBESTILLING

Ønsker du at annullere eller afbestille en allerede bestilt ordre, bedes du sende en mail til info@billig-arbejdstoj.dk, hvor der i emnefeltet skrives ’Afbestilling + ordrenummer’. Du kan også ringe på 9674 2030 og afbestille ordren. Annulleringen skal ske i rimelig tid efter bestillingen – og helst inden kl. 8 den efterfølgende dag.

FORTRYDELSESRET - HVIS DU FORTRYDER DIT KØB

Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag du; a) har modtaget din vare b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele. Du skal inden 30 dage fra modtagelse sende varen tilbage til Billig-arbejdstøj.dk. Du kan bruge returseddelen du har modtaget i pakken eller vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. Du mister din fortrydelsesret, hvis du bryder forseglingen på varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige hensyn ikke er egnet til at blive returneret. Din ordre skal sendes retur til os uden unødig forsinkelse og senest 30 dage efter, du har modtaget varen.

Du afholder selv de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Når du anvender den forudbetalte returlabel modregnes 49 kr i refunderingsbeløbet. Du bærer risikoen for varen fra varens levering, og ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Mærkater o.l. må ikke være fjernet fra varen. Udover selve varen, som skal være forsvarligt pakket, vil det være en fordel for ekspeditionen, såfremt du vedlægger udfyldt returseddel. Returvarer fra flere forskellige ordrer må gerne sendes samlet – husk dog at vedlægge returseddel for alle ordrer. 

Du kan vælge at aflevere din retur i vores afhenterrum på Ølstrupvej 2A, 6971 Spjald (åbningstider mandag - torsdag kl. 8.00 - 18.00).

Fik du bestilt en forkert størrelse?

Gå ind på shoppen og bestil den rigtige størrelse og send blot den forkerte retur. På den måde sikrer du at dine varer bliver ombyttet hurtigst muligt. Bemærk at vi igen hæver beløbet for den nye vare, men tilbagebetaler den returnerede vare så snart vi modtager den. Du må gerne vente med at returnere varerne til du har modtaget og afprøvet de nye varer. Hermed kan du nøjes med én returforsendelse. De 30 dages returret gælder fra levering af den sidste ordre. 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder) – gælder kun returnering af hele ordrer og kun for private. Varen skal være os i hænde, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder, senest 30 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om, at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den. Varen kan ikke byttes i andre butikker.

Emballagen

Varer som sendes retur, skal sendes enten i en yderpose/plasticpose eller i en kasse, hvorpå returlabelen påklistres. Ved returnering af fodtøj i original kasse, må den originale skokasse ikke benyttes som forsendelseskasse, dvs. der må ikke skrives eller klistres noget direkte på skokassen.

Returlabel

Den vedlagte returlabel er forberedt således, at du skal returnere med den transportør, der leverede din ordre. Valgte du at få leveret med Post Danmark skal der returneres med Post Danmark. Valgte du at få leveret med GLS skal der returneres med GLS. Det koster 49,- kr. at bruge vedlagte returlabel. Vælger du en anden forsendelsesform end den vedlagte returlabel, sker dette helt for egen regning og risiko.

PRODUKTANSVAR

Billig-arbejdstoj.dk v/DK multi-wear ApS har etableret en erhvervs- og produktansvarsforsikring i Tryg Vesta Group med en dækningssum på op til 10 mio. d.kr. pr. forsikringsår. Forsikringen dækker i hele verden. Virksomheden er ikke ansvarlig for driftstab, avancetab eller andet indirekte tab.

REKLAMATIONSBEHANDLING

Er varen forsinket eller har varen en fejl, kan du klage til nedenstående adresse eller telefonnummer. Klager over fejl ved varen skal ske inden rimelig tid, efter at du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved en almindelig gennemgang af varen. Du kan klage skriftligt eller mundtligt. To år efter modtagelsen af varen ophører retten til at klage i henhold til Købelovens § 83, stk. 1, medmindre andet er aftalt. Hærværk, misbrug, fejlbetjening, modifikationer eller lignende er ikke omfattet af reklamationsretten Når Billig-arbejdstoj.dk modtager en klage over en vare, behandles klagen typisk indenfor 24 timer. Billig-arbejdstoj.dk vil tage stilling til, om varen skal repareres, ombyttes, eller om der skal gives et prisnedslag. Ved returnering sker dette på Billig-arbejdstøjs.dk's regning og den nye vare sendes ligeledes til kunden igen på Billig-arbejdstoj.dk regning. Bemærk Billig-arbejdstoj.dk skal kontaktes inden returnering.

OPLYSNING OM KLAGEMULIGHEDER

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@billig-arbejdstoj.dk

SALG TIL BØRN OG UNGE UNDER 18ÅR

Du skal være fyldt 18 år for at handle på billig-arbejdstoj.dk – er du under 18 år skal du have samtykke fra dine forældre.

KONTAKTOPLYSNINGER:

Billig-arbejdstoj.dk v/DK Multi-wear ApS, Ølstrupvej 2A, 6971 Spjald, CVR nr. 32 15 19 22, Etableringsår: 05-2009, Tlf. 96 74 20 30, E-mail: info@billig-arbejdstoj.dk

Arbejdstøj fra sortiment og restpartier

Hos BILLIG-ARBEJDSTØJ.DK fører vi alle de kendte arbejdstøj producenters aktuelle sortimenter.

Derudover køber vi også store restpartier ind, hvilket betyder at vi kan tilbyde arbejdstøj til meget favorable priser. Du kan kende disse varer på "Restparti" mærket.

Du er altid velkommen til at ringe til vores kundeservice på
96 74 20 30 eller sende en mail på
info@billig-arbejdstoj.dk.

 

Tommy SøndergårdIndehaver, billig-arbejdstøj.dk