TrustpilotGratis fragt over 950,-100 dages returret
KundeserviceFind ordreLog indInkl. moms

Kontakt Billig-arbejdstøj.dk

Send os en mail eller ring - vi vil gerne høre fra dig!

Hvis du har spørgsmål til en ordre eller til vores produkter er du altid velkommen til at kontakte os.

Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser indenfor 24 timer på hverdage.

Telefonerne er åbne fra 8-16 fra mandag til torsdag og fra 8-15 om fredagen.

Vi har lukket mandag den 24/5.

E-mail: info@billig-arbejdstoj.dk
Telefonnr.: 9674 2030

E-mail tryk & broderi: erhverv@billig-arbejdstoj.dk
Tlf. tryk & broderi: 9674 0000


Billig-arbejdstøj.dk
Ølstrupvej 2A
6971 Spjald (ingen salg på adressen)
CVR-nummer: 32151922

Ofte stillede spørgsmål

Vi skriver altid på ordrebekræftelsen, hvor lang tid der vil gå inden vi sender din pakke. Der kan f. eks stå 2-4 hverdages afsendelse - det betyder at der går 2-4 hverdage inden vi sender din pakke fra vores lager.

Du vil modtage en mail med track and trace link så snart pakken er sendt, Vi sender alle vores pakker med PostNordog her tager leveringen 1-2 hverdage.

Nej, men du kan ALTID returnere dem og få dine penge retur - også på nedsatte varer, såfremt varen er ubrugt og i original emballage.

Du skal blot udfylde den medsendte returseddel og sende varerne til os. Det eneste du betaler for, er returfragten (for at få varerne sendt retur til os). Vi sætter pengene ind på det kreditkort der er brugt til at betale for ordren, så snart vi har behandlet retursagen.

For at få en anden vare skal du blot bestille en ny på vores hjemmeside og vi tilbyder på vores returseddel, en kode til fri fragt for den nye ordre.

Du kan ud for hver størrelse se lagerinformationen omkring varen. Står størrelsen med teksten ''På lager'' betyder det at varen er på vores lager - som f.eks. vores restpartier. Står størrelsen med ''f.eks. 4-5 dage'' betyder det, at det er bestillingsvarer, som vi skal have hjem fra vores leverandør, inden vi kan sende det afsted. Dagene der er angivet, er det antal hverdage der går til vi har varen i huset - så snart alle varer på ordren er samlet her, sender vi ordren af sted.

Jævnfør vores byttepolitik, så giver vi pengene tilbage til det kort der er brugt til ordren og så bestiller man selv det nye man ønsker, på hjemmesiden.

Vi kan desværre ikke sætte pengene tilbage til et andet kort eller kontonummer og de vil derfor blive sendt retur til kortet der oprindeligt er brugt til ordren.

Du skal derfor selv aftale med giveren, hvordan i ordner afregningen efterfølgende. Da du er modtager af en gave og gerne selv vil bytte, skal du blot bestille det du gerne vil have, på siden i stedet for. Det der ikke passer skal du blot returnere til os og så laver vi en kreditnota på ordren. Varen skal være ubrugt og ren, når den returneres. Du er velkommen til at bruge den fragtfri kode på retursedlen til den nye ordre - har du ikke denne kan vi sende dig en ny. Det er vigtigt, hvis ikke du har fået retur papirerne med gaven, at du vedlægger en seddel med det oprindelige ordrenummer på i returpakken, så vi kan finde orden i vores system. Mangler du en returlabel kan vi sende en på mail til dig.

Læs vores fulde returinformation her.

Julegaver returfrist: Julegaver kan returneres indtil den 01/04.

Hvis du har købt varer med, eksempelvis, black friday-rabat, og ønsker at ombytte varen til en anden størrelse skal du gøre følgende:

Lav den nye ordre på siden med den størrelse du ønsker at købe i stedet for, som ved en almindelig retursag. Tilføj en kommentar til ordren - “Black friday ombytningsrabat”’ så standser den i vores system og vi retter prisen på den pågældende vare. Vi hæver ikke pengene for din ordre før vi sender ordren afsted, så vi nedregulerer blot det beløb vi hæver fra dit kort.

Husk der er en fragtfri kode på din returseddel i pakken du er velkommen til at benytte til den nye ordre.

Den vare du sender retur vil du få det beløb retur for som du har betalt for varen. Bruger du vores returlabel modregner vi de 49,- som denne koster at benytte.  

Læs vores fulde returinformation her.

Kan jeg betale med EAN-nummer?
Ja. Når du har lagt dine varer i indkøbskurven, udfyldt dine oplysninger og valgt 'EAN kunde' i kassen får du mulighed for, at betale med EAN-nummer.

 

Kan jeg betale me Mobilepay?
Ja. Når du har lagt dine varer i indkøbskurven, udfyldt dine oplysninger og valgt fragtmetode får du mulighed for, at betale med kreditkort eller MobilePay (eller EAN-nummer hvis du er EAN kunde).

Er du i tvivl om, hvordan du betaler med MobilePay, kan du finde en vejledning her.

Nej.

Vi har ikke alle varer på lager og du vil derfor nemt kunne køre forgæves. Vores faciliteter i Spjald er desuden ikke butik med udstillede varer, men lager hvor alle varerne ligger i poser.

Kan jeg få vareprøver sendt ud?
Måden du bestiller vareprøver på er, at du bestiller tøjet på webshoppen og betaler det. Vi sender varerne til dig og hvis du så ikke ønsker at beholde tøjet, sender du det retur og vi krediterer beløbet (sætter pengene tilbage på dit kreditkort). Det koster 39,- kr. at bruge vedlagte returlabel. Vælger du en anden forsendelsesform end den vedlagte returlabel, sker dette helt for egen regning og risiko.

 

Kan jeg få en sælger ud at vise arbejdstøj?
Nej, vi har ingen kørende sælgere - kun en webshop. Men du er altid velkommen til at kontakte os i forbindelse med bestilling, så kan vi altid vejlede over telefonen.

JA.

Du kan vælge afhentning på fanen "Din bestilling", og derved spare fragten på ordrer du bestiller i shoppen. Returvarer kan ligeledes afleveres på adressen - HUSK at vedlægge udfyldt returseddel.

Bemærk - pakken kan FØRST afhentes når du har modtaget en sms.

Pakker kan afhentes og afleveres hos Billig-arbejdstøj.dk på adressen:

Ølstrupvej 2A, 6971 Spjald
Åbningstid: kl. 6-22 alle dage.

Chat