Kundeservice Find ordre
Log ind
close login
Inklusiv moms trustpilot
  • Eksklusiv moms (0%)
  • Inklusiv moms (25%)

Kontakt Billig-arbejdstøj.dk

Send os en mail eller ring - vi vil gerne høre fra dig!

Hvis du har spørgsmål til en ordre eller til vores produkter er du altid velkommen til at kontakte os.

Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser indenfor 24 timer på hverdage.

Telefonerne er åbne fra 8-16 fra mandag til torsdag og fra 8-15 om fredagen.

E-mail: info@billig-arbejdstoj.dk

Telefonnr.: 9674 2030

E-mail tryk & broderi: erhverv@billig-arbejdstoj.dk

Tlf. tryk & broderi: 9674 0000

​​​​​​​

Billig-arbejdstøj.dk

Ølstrupvej 2A

6971 Spjald (ingen salg på adressen)

CVR-nummer: 32151922

Jævnfør vores byttepolitik, så giver vi pengene tilbage til det kort der er brugt til ordren og så bestiller man selv det nye man ønsker, på hjemmesiden.

Vi kan desværre ikke sætte pengene tilbage til et andet kort eller kontonummer og de vil derfor blive sendt retur til kortet der oprindeligt er brugt til ordren.

Du skal derfor selv aftale med giveren, hvordan i ordner afregningen efterfølgende. Da du er modtager af en gave og gerne selv vil bytte, skal du blot bestille det du gerne vil have, på siden i stedet for. Det der ikke passer skal du blot returnere til os og så laver vi en kreditnota på ordren. Varen skal være ubrugt og ren, når den returneres. Du er velkommen til at bruge den fragtfri kode på retursedlen til den nye ordre - har du ikke denne kan vi sende dig en ny. Det er vigtigt, hvis ikke du har fået retur papirerne med gaven, at du vedlægger en seddel med det oprindelige ordrenummer på i returpakken, så vi kan finde orden i vores system. Mangler du en returlabel kan vi sende en på mail til dig.

Læs vores fulde returinformation her.

Julegaver returfrist: Julegaver kan returneres indtil den 01/04.

Hvis du har købt varer med, eksempelvis, black friday-rabat, og ønsker at ombytte varen til en anden størrelse skal du gøre følgende:

Lav den nye ordre på siden med den størrelse du ønsker at købe i stedet for, som ved en almindelig retursag. Tilføj en kommentar til ordren - “Black friday ombytningsrabat”’ så standser den i vores system og vi retter prisen på den pågældende vare. Vi hæver ikke pengene for din ordre før vi sender ordren afsted, så vi nedregulerer blot det beløb vi hæver fra dit kort.

Husk der er en fragtfri kode på din ordrebekreftelse i pakken du er velkommen til at benytte til den nye ordre.

Den vare du sender retur vil du få det beløb retur for som du har betalt for varen. Bruger du vores returlabel modregner vi de 39,- som denne koster at benytte. 

Læs vores fulde returinformation her.

Vi skriver altid på ordrebekræftelsen, hvor lang tid der vil gå inden vi sender din pakke. Der kan f. eks stå 2-4 hverdages afsendelse - det betyder at der går 2-4 hverdage inden vi sender din pakke fra vores lager.

Du vil modtage en mail med track and trace link så snart pakken er sendt, Vi sender alle vores pakker med PostNordog her tager leveringen 1-2 hverdage.

Nej, men du kan ALTID returnere dem og få dine penge retur - også på nedsatte varer, såfremt varen er ubrugt og i original emballage.

Du skal blot udfylde den medsendte returseddel og sende varerne til os. Det eneste du betaler for, er returfragten (for at få varerne sendt retur til os). Vi sætter pengene ind på det kreditkort der er brugt til at betale for ordren, så snart vi har behandlet retursagen.

For at få en anden vare skal du blot bestille en ny på vores hjemmeside og vi tilbyder på vores returseddel, en kode til fri fragt for den nye ordre.

Du kan ud for hver størrelse se lagerinformationen omkring varen. Står størrelsen med teksten ''På lager'' betyder det at varen er på vores lager - som f.eks. vores restpartier. Står størrelsen med ''f.eks. 4-5 dage'' betyder det, at det er bestillingsvarer, som vi skal have hjem fra vores leverandør, inden vi kan sende det afsted. Dagene der er angivet, er det antal hverdage der går til vi har varen i huset - så snart alle varer på ordren er samlet her, sender vi ordren af sted.

Kan jeg betale med Mobilepay?

Ja. Når du har lagt dine varer i indkøbskurven, udfyldt dine oplysninger og valgt fragtmetode får du mulighed for, at betale med kreditkort eller MobilePay (eller EAN-nummer hvis du er EAN kunde).

Er du i tvivl om, hvordan du betaler med MobilePay, kan du finde en vejledning her.


Kan jeg betale med EAN-nummer?

Ja, hos Billig-arbejdstøj.dk kan man sagtens lave en ordre og vælge EAN-betaling. Det vigtige er, at man for at skulle kunne handle med EAN-nummer, så oprettes der et login, som man skal bruge til fremtidige handler hos Billig-arbejdstøj.dk. Dette er nyt at man skal have et login, men det er for at sikre den bedste kundeoplevelse, sikre at der ikke svindles med EAN-numre ved handel hos og sørge for at dr faktureres korrekt.

Emailadressen, som bruges til denne konto, skal være en mail som er tilknyttet EAN-nummeret og ikke være din private mailadresse som en gmail, hotmail eller lign. Du må gerne bruge din skolemail hvis du har en sådan. For ikke offentlige institutioner, er det vigtigt at det er en af firmaets officielle mail der tilknyttes kontoen og ikke ansattes private mail adresser.

Det allernemmeste er, at oprette kontoen inden du begynder at handle - så er du sikker på at varerne i kurven ikke forsvinder for dig hvis du bliver afbrudt. Hvis du får en fejl at mailen allerede er i brug, skal du blot kontakte vores kundeservice, så er de klar til at hjælpe. De kan kontaktes på 96742030 eller info@billig-arbejdstoj.dk.

Hvis du som en Privat virksomhed handler via EAN-nummer for første gang hos os, vil du blive kontaktet af vores erhvervsafdeling, da denne første ordre skal forudbetales inden vi kan sende ordren afsted.

Hvis ikke du ønsker at oprette kontoen inden du handler, så følg nedenstående vejledning.

  • Læg de varer i kurven, som du du vil købe
  • Gå til kurven.
  • Udfyld dine oplysninger, vælg leveringsform og klik herefter på "Til kassen".
  • Vælg "EAN kunde" og udfyld oplysningerne:
  • E-mail - bekræftelsen sendes til denne e-mail adresse. Det skal være en offentlig mail til institution/virksomhed eller din mail til firmaet- ikke en privat mail.
  • Firmanavn - Herunder hvilken afdeling EAN tilhører/organisation eller firmanavn.
  • Fornavn - kommer på som kontaktperson på fakturaen.
  • Efternavn - kommer på som kontaktperson på fakturaen.
  • Udfyld adresse, postnummer og by med faktureringsoplysninger.
  • Telefon nr. - skal være et nummer, du kan kontaktes på ved spørgsmål om ordren. Helst ikke et hovednummer.
  • CVR - gyldigt CVR-nummer på 8 cifre
  • EAN - gyldigt EAN-nummer på 13 cifre
  • Der er forudvalg at du skal oprette en konto - udfyld kode (HUSK DENNE KODE)
  • Hvis du ønsker at tilmelde dig nyhedsbrevet, kan du gøre det ved at sætte flueben ved "Modtag vores nyhedsbrev".
  • Udfyld reference. Referencen kan maks indeholde 30 tegn og bliver påført den elektroniske faktura. Det er vigtigt at du får den korrekte reference på i forhold til fakturering.
  • I kommentarfeltet kan du fx skrive, om pakken må stilles et sted, Men informationen kommer ikke på den elektroniske faktura
  • Leveringsform - vælg leveringsform. Vælg kun pakkeshop, hvis der ikke kan leveres på faktureringsadressen. Erhvervslevering er forudvalgt.
  • Betalingsmetode - vælg EAN (den eneste mulighed her).
  • Sæt flueben i - "Ja, jeg godkender forretnings- og handelsbetingelserne".
  • Gå til betaling.
  • Ordren er godkendt, når du får et ordrenummer. Ordrebekræftelsen sendes til den e-mail, du oplyste. Her kan du se bestillingen og tjekke, om alle informationer er korrekte.
  • Vores kundeservice tjekker hele ordren og informationerne igennem og godkender oplysningerne, så du næste gang kan handle hos os blot ved at logge ind. Hvis der er spørgsmål til oplysningerne vil du blive kontaktet så kan sikre os det hele er korrekt inden vi sender ordren afsted.
  • Hvis du som en Privat virksomhed handler via EAN-nummer for 1 gang vil du blive kontaktet, da denne første ordre skal forudbetales.
  • Du modtager en mail fra PostNord med info om levering af din ordre, så snart vi sender dine varer.
  • En fakturakopi sendes på den e-mail, som du oplyste ved bestilling. Selve fakturaen sendes til dit EAN betalingssystem, når vi sender varerne.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på mail, chat eller telefon.

Nej.

Vi har ikke alle varer på lager og du vil derfor nemt kunne køre forgæves. Vores faciliteter i Spjald er desuden ikke butik med udstillede varer, men lager hvor alle varerne ligger i poser.

Kan jeg få vareprøver sendt ud?

Måden du bestiller vareprøver på er, at du bestiller tøjet på webshoppen og betaler det. Vi sender varerne til dig og hvis du så ikke ønsker at beholde tøjet, sender du det retur og vi krediterer beløbet (sætter pengene tilbage på dit kreditkort). Det koster 39,- kr. at bruge vedlagte returlabel. Vælger du en anden forsendelsesform end den vedlagte returlabel, sker dette helt for egen regning og risiko.

 

Kan jeg få en sælger ud at vise arbejdstøj?

Nej, vi har ingen kørende sælgere - kun en webshop. Men du er altid velkommen til at kontakte os i forbindelse med bestilling, så kan vi altid vejlede over telefonen.

Ja.

Du kan vælge afhentning på fanen "Din bestilling", og derved spare fragten på ordrer du bestiller i shoppen. Returvarer kan ligeledes afleveres på adressen - HUSK at vedlægge udfyldt returseddel.

Bemærk - pakken kan FØRST afhentes når du har modtaget en sms.

Pakker kan afhentes og afleveres hos Billig-arbejdstøj.dk på adressen:

Ølstrupvej 2A, 6971 Spjald

Åbningstid: kl. 6-22 alle dage.

Vi har ikke prismatch.


Skal du købe en stor mængde som erhvervs- eller foreningskunde, er du altid velkommen til at kontakte vores erhvervsafdeling her, så vi kan lave et tilbud.

Vores kunder siger